Toppen kväll!!!

Lördag kvällen blev mycket lyckad!
Jag kom tre på bowlingen och Tezzis blev kungen och tog hem segern. Bra gjort snygging!
Efter bowlingen drog vi till Klaras... ( Eftersom vissa i sällskapet inte kommer in någon annanstans)
Var trevligt på Klaras!
Dansade mycket=)
När klockan var två var vi självklart hungriga och käkade Max! Mums!!
Var tur att man åt mitt i natten annars hade man nog mått dåligt idag.

Fasiken vad roligt vi hade!!
Måste vi snart göra om....

Lite kort från kvällen.

    
I bilen in...                        Jocke


    
Jocke och jag på Strike       Camilla och jag

         
Jonathan in action       Jonathan, Tezzis och Camilla

            
Camilla och Morgan     Min snygging på           Jag på Klaras
på dansgolvet, på              Klaras                           vad tycks
      Klaras                                                                    om frillan?



Tusen tack Tezzis som gjorde mig så snygg. Love you!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0