Undersköterska snart......

Idag har jag varit ledig=)
Alltid lika trevligt!

Jag tror att jag  inte bloggat om detta förut men så här är det.
Jag håller på att validera upp mig till undersköterska.
Det är genom den firman jag jobbar för.

Så idag hade jag och några fler som utbildar sig haft  metodövningsdag.
Jag har fått lärt mig ta blodtryck, ta blodprov ocn så gick vi igenom massor av annat.

Tänk att det finns hur mycket som helst inom sjukvåden som man kan läsa....
En hel djungel!

Det var kul att få testa på lite olika saker.

Roligast var självklart att ta blodprov.
Nu fick vi öva oss på en docka och inte på varandra. Det var nog tur!

Så jag siktar på att vara klar usk ( undersköterska )  till sommaren.
Förhoppningsvis pluggar jag på bra så att det går fortare.


Titta vad trevligt!!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Duktigt Maria! Himla bra och känna en undersköterska dessutom ^^

2009-01-14 @ 21:07:37
URL: http://idatessan.blogg.se/
Postat av: Michelle

Du bloggar för sällan snygging!!!!

2009-01-24 @ 13:54:54
URL: http://chelley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0