Personal Party!!

I lördags vad jag samt mina kollegor bjudan hem till undrbart tokiga Michelle....
Lite för fest hos henne med pizza, snaks och alkohol.
Vi drog sendan vidare till Stället.
Första gången jag var där. Mycket nica place!
Tusen tack mina tokroliga kollegor för en oförglömlig kväll..
Måste snart göras om!

Många Pussar och Kramar till Michelle som ordande denna roliga kväll =) Love You!!!

             
Förfest med pizza.....                       Me                            Alex och Michelle


             
JoJo och Michelle                    Haha så vackert

           
Jag och Nathali                  Haha vi är oxå vackra



Ego bild



Kvällens bästa bild! Me on the Dance-floor =)

Kommentarer
Postat av: Michelle

Haha. vi måste ta om kvällen snart!!

2009-01-31 @ 14:08:46
URL: http://chelley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0