Lek och buslandet

I fredags var jag och Beccis på Lek och bus landet i Örebro.
Hon fick det av mig i 4-års present.
Var mycket roligt, jag blev barn på nytt!!
Jag, körde bil, hoppade studsmatta, klängde och hängde, badade i bollhavet,  och sjävklart åkte jag mycket rutshkana =)
Haha vilket roligt strälle..ä
Skulle haft träningskläder på mig för jäklar vad svettigt det blev i mellan åt.
Men vad gör det???
Vi hade grymt kul jag och underbart söta Beccis....

                     
Beccis i bollhavet                  No hands.....                På studsmattan 

          
                                             
=) Så duktig på att köra bil...                 Får inte glömma att lägga in en bild på mig själv =) 
                                                                                              "Proud" Moster..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0