Gjort mycket idag...

Lördagen började med lite städning. Frostade av frysen, städe tvättstugan och tvättade. Skönt när det är klart.

Sedan var vi värda lite god mat. Vi åkte då till Rhodos en super god grekisk restaurang här i Nora.
Käkade kycklingfile, potatisklyftor och självklart tzatziki=) Såå himmla gott! Blev så där otäckt mätt....

Vi styrde sedan volvon till Striberg till mor och far. Min mormor är där in helgen och hälsar på. Hon bor i Stockholm så man träffas inte så ofta så det var trevligt att ses =)

För första gången tittade jag på Körslaget. Men jag tyckte inte det var så värst....
Heja Nanne säger jag bara!
Och nu blir det mys med Jocke =)


Jag gillar Nanne hon är så himmla go på något mysigt sätt....

Kommentarer
Postat av: Tessan

Då käkade vi båda gott igår och mätt så jag höll på och spricka vart jag med haha. Skulle oxå vilja käka på Rhodos nån gång, vi tog Efesos igår =) Jag vann nästan iaf, Jonathan vann över mig med EN poäng. =)

2009-01-04 @ 10:28:40
URL: http://idatessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0