Förvirrad!

I dag känner jag mig förvirrad...
Ska snart iväg till jobbet... känns så där.
Jag skulle verkigen vilja ha ett annat jobb.
- Men Maria i dagens samhälle ska du vara glad att du har ett jobb. Får jag dagligen höra.
Ja jag vet men jag vill vekligen testa något annat nu!

Känner mig förvirrad över framtiden.
Jag fyller 26 i sommar.
Vad ska jag göra?
Är det dags att skaffa barn, hus= Svenssons!?!
Eller ska jag plugga mer?
Eller kanske testa att jobba utomlands?
Eller bara fortsätta i samma fotspår?

Eller, Eller, Eller????


Vilken väg?




 


Kommentarer
Postat av: Tessan

Förstår verkligen att du känner dig förvirrad. Och jag kan tänka mig att det är väldigt stressigt samtigt? Låt tiden utvisa vad det blir. Försök att inte känna varken stress eller press.

Men du ska samtidigt inte göra nånting som du inte trivs eller mår bra med.

Ta dig tid, forsätt plugga och sök olika jobb du kan tänka dig. Och ja lovar att tillslut kommer du hitta nått som du kommer trivas med ^^

Det är du iaf meeer än värd!! <3

2009-04-08 @ 12:23:33
URL: http://idatessan.blogg.se/
Postat av: dookie

Det är jättesvårt. Men vad man än gör, så blir man ju aldrig riktigt nöjd. Vill alltid ha något bättre, prova något annat, leva annorlunda. Jag tror som Tessan; att man ska leva i nuet, men inte glömma av att känna efter och kolla upp t.ex andra jobb & utbildningar. Skaffa sig drömmar & mål :) Vi mår bättre om vi har något att sträva efter.



Jag märker att du är lite nedstämd, men det kommer vända. Du är en supertrevlig brud med båda fötterna på jorden, och du är fortfarande ung trots att 26 säkert kan kännas gammalt! Du har mycket tid på dig, ta vara på den :)

2009-04-08 @ 13:41:03
URL: http://dookie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tjena Hagis :P

Jag håller med dig fan va man tänker hit och dit. Är detta verkligen vad man vill göra???? Ständig fråga..

Hoppas föresten att allt är bra med dig hehe..

Ha det gott och glad påsk Kramar Sandra

2009-04-10 @ 10:33:55
URL: http://sandrasvanborgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0