Ullareds resa :)

I fredags åkte jag, min syster och fyra kompisar till Ullared för att spendera pengar, umgås, festa och ha det trevligt.
Så upp i ottan ( Men jag är van ) och efter 5 timmars bil resa var vi framme.
Oj oj vad jag handlade:)
Kläder
Julklappar
Smycken
Gardiner
Tavlor
Köksredsakp
Sängkläder.
Cd- Skivor
Osv.
Var jätte skoj. Nu är det flesta julklapparna klarat! Det är jätte skönt. Så tidigt har jag aldrig varit klar.
Vi sovöver en natt i en mysig liten stuga, och hade planer på att festa.
Men de flesta var så trötta på fredag kvällen så vi la oss tidigt och upp i tid och fortsatte schoppa på lördagen:)
Jag hade handlat det mesta på fredagen och tack gode gud för det!
För när vi kom till vauhuset på lördagen var det sååå mycket folk!!!!
Usch hur folk är! Kör på en, knuffas och svär och ingen ber om ursäkt.
Men det värsta är att man blir nästa likadan själv när man är där.....
Så vid 12 tiden gav jag och syrran upp och drog hemåt.

Tusent tack brudar för att jag fick följa med:)
Var rikigt skojigt!!

   
Kristina och Andrijana        Marjatta och Pirjo
                           I våran mysiga stuga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0