Så mycket roligt:)

Vilka underbara ledig dagar jag fick:)
Började torsdagen med min Make over. Oj oj vad bra det blev :)
Var barnvakt åt Moa på eftermiddagen och tränade på kvällen, Bra, Bra!

Fredagen började med möte med chefen som gick kanon!
Sen lite snabb schopping på Marieberg, Handlade lite smink och två tröjor.
Sen hem till Nora luncade med Jocke sen drog han till Fryken för fisketävling hela helgen....
På kvällen tränade jag innebandy som var såååå jobbigt, Usch måste träna upp min kondition!
Efter det åkte jag och hämtade Camillis och Tezzis det vankades tjej fest:) Tyvärr kunde inte Kicki hänga på hon blev
sjuk:(
Vi hade planer på att gå ut i Linde men väl där var det dött som i graven så vi drog till Örebro.
Vi hade lite svårt att ta oss in där vi ville.. eller jag hade inga problem jag som är över 25 men mina vänner hade det lite tuffare så vi provade ett nytt sälle. Björnstuga! Jiha var skit kul, dansade natten lång:)

På lördagen var jag Tezzan, Alex och Antonia på Walle. Underbar film på alla sätt. Hade bra budskap, humor  och lite kärlek:) Heja Disney säger jag bara!!
Sen var jag barnvakt ända till söndag eftermiddag. Var mysigt att ha änglarna Beccis, Antonia och Alex hos sig en natt. Samtidigt kan jag säga att det inte är bara att ha 3 barn.. Oj oj. Full fart.
Senare på söndagen var jag och tränade Afrikansk dans och Youga:) Skit kul!

Tänk vad tiden går fort när man har roligt. Tack Tezzan och Camilla för en oförglömlig kväll.
Och tack Alex, Antonia och Beccis för att ni är sådana fina änglar:)



Älskar min underbara Tezzan

Kommentarer
Postat av: Tessan

ja jädrar va kul vi hade! :D Men hallå kolla den bilden i mitten, jag ser ju inte klok ut haha

2008-09-23 @ 18:33:35
URL: http://idatessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0