Nu drar jag

I går klockan 16:00 hade man jobbat klart för denna vecka:) Hur skönt som helst!

Idag tog jag en rikigt sovmorgon... Gud vad skönt det var att inte behöva gå upp klockan 5!

Har bakat, packat och fixat idag. Vid 17 tiden drar jag till Filipstad.
Det är den årliga markanden där i helgen.
Ända sedan jag var lite har hela min familj åkt dit, campat, marknat och haft det mysigt.

Ska bli rikigt skoj att umgås med alla framörallt mina ögonstenar Alexander, Antonia och Rebeca.
Blir barn på nytt under helgen och kommer leka en hel del med dom:) Det är alltid lika kul!

Vad ska jag handla på marken då?
Framförallt ska jag handla en brevlånda till min syster om jag hittar någon vill säga.
Jag letade på hela Nora marken utan resultat.
Men Filipstads marken är en av Sveriges största så det borde finnas en låda där hoppas jag.

Annars har jag inga störe planer på vad jag ska inhandla.
Men det är klart springer man på några snygga kläder så varför inte ta med dom hem?... hehe.

Ni får en ha en underbar helg alla bloggers.

Det ska jag ha, hoppas bara att vädret blir bra!


Här är den som kommer bli mitt boende de närmaste dagarna:)
Trånkt, mysig och alldeles perfekt.
MAN SKA HA HUSVAGN!!!







Kommentarer
Postat av: kristina johansson

Ha de så kul gummsan hälsa mina släktingar hihi kram

2008-09-04 @ 15:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0