Kopparbergsmarken!!!

Befinner mig just nu Kopparberg på marken.
Är hos svärfar och svärmor.
Jocke, Jonis och älsklings Tezzan är med :)
Igår blev det party hos storebror Fredik var mycket trevligt.
Löffgrens från Stockholm var oxå med så kul:)
Vi tänkte gå ner på tivolit men så blev det inte... Fastande på förfesten men vi hade rikigt skoj endå:)

Idag har vi gått lite på marknaden och jag har handlat en indian skiva:)
Jag är fashinerad av Indianer. Mysiga på något mystiskt sätt.
Senare i kväll blir det party hos Fredrik igen:)
Förhoppningsvis kommer vi att komma ner på tivolit i kväll...
Vi får se.

Ni får ha en fortsatt trevlig helg det ska jag ha. SKÅL!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0