Helgen

Två dagars... ojoj inte undra på att man är trött. 

 I fredags var jag med syster ysters dotter Moa på stan.
Vi käkade pizza åkte karuseller och hade det skojigt. 

På kvällen  var det Harrys med flickorna:)
Gudars vad roligt vi hade.
Dansade natten lång:)
Var så kul att vi kunde alla fyra!
Camilla, Tezzan och Kicki jag älskar er!
Skulle inte klara mig utan er.

På lördagen vart det först marken. Handlade självkart strumpor.
Sedan party på kvällskvisten. Jag hade lite för fest hos syste yster. Tack för lånet av huset:)
Sedan skakade vi rumpa på hotellet.
Var skojigt men var det inte lite dåligt med folk?
Eller så var det för lite alkohol....

I går var jag på marken igen och köpte en väska.
Köpte oxå en hamburgare och langos. Man är alltid hungrig dagen efter!
Sedan hem och sova...

Var en skojig helg förutom att Jocke var borta hela helgen på fiske tävling:( Hade vart skojigare om om du hade vart med.

Kommentarer
Postat av: kicki

Älskar dig med stump <3

2008-09-01 @ 22:52:21
Postat av: Anonym

Ja gumman det hade varit mycket skoj att va hemma kalasat med dig!;)

2008-09-02 @ 20:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0