Filipstads Marken 5-7 / 10.

Regn, regn, regn, och så lite mer regn. Så kan man sammanfatta den helgen.
Det regnade jätte mycket både natt som dag.
Men förutom det var det super nice att umgås med familjen och framförallt Alex, Antonia och Beccis.
Vi spelade Sing Star och alla barn var bättre än mig.....
Sedan testade vi Guitar Hero och även där blev jag slagen....
Men det var rikigt skoj. 
 
Självklart var det oxå rikigt mysigt att bo i husvagn. Jag gillar det.
Speciellt när det regnar på natten, låter så mysigt:) Man somnar så gott då. Och regna gjorde det ju en hel del.

På marken handlade jag två tröjer, vantar ( eftersom det var rikigt kallt)
Och världens godaste parfym. Anna Sui, Dolly Girl. Min nya favorit!
Kan jag varmt rekomendera.
Häftig flaska oxå:)



Beccis i mosters brillor!
Hur snygg som helst:)
Observera att det faktist är sol på bilden + i taket.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0