Bra Maria!

Jag tror jag måste berömma mig själv lite:)
Har varit så duktig denna vecka har tränat varje dag.

Måndag: Boxning
Tisdag: Step up/ Core
Onsdag: 50/50 ( Halva tiden kondition och halva tiden styrka )
Torsdag: Muskelmix
I morgon blir det innebandy och på söndag blir det Afrikansk dans och Yoga mina favoriter:)

Träning 6 dagar i veckan, nu borde man få en snyggare kropp.
Men det är inte bara därför jag tränar utan för att det är förbaskat roligt och så får man träffa sina underbara vänner:)
Camilla, Kicki och Tezzan. Älskar er alla min underabra vänner. Pussar och Kramar till er!!!
Förena nytta med nöje, kan inte bli bättre:)



Åhh ett och två....

Kommentarer
Postat av: Tessan

Haha gu vilken rolig bild! :D Ja väldans roligt är det! Och som du säger nånting måste ju hända =) Hoppas ja.

2008-09-19 @ 08:28:56
URL: http://idatessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0