Skojig kväll

Går kvällen blev mycket lyckad.
Startade med förfest hos Jonathan och Tezzis.
Sedan gled vi vidare till Örebro och Jensens Buffhouse där vi käkade.
Det var jätte mycket folk där och personalen var super stressade, så den bästa servicen fick vi inte men god mat.
När vi hade ätit klart åkte vi till Strike.
Där vi bowlade i ca 2 timmar. Gudars vad roligt det var:)
Grattis Jocke till vinsten!
Jag kom näst sist men vad spelar det för roll?? Huvudsaken är att man har skoj och det hade jag verkligen.

Här följer lite kort från kvällen.


Jag och Tezzis på förfesten. Puss puss


Snyggingarna Camilla och Tezzan.


Tezzis slår en strike!


Jocke i snygg pose.... Hehe


Min snygging


Heja Camilla. Hon kom 2:a Mycket bra!


Och Jonathan kom sist....



Jag och snyggingen:)



Heta brudarna Camilla, Maria och Tezzis


Camilla och Tezzis så fina så.
 
Tack Jocke, Tezzis, Jonathan och Camilla föe en skojig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0