Stor stads helg!

I lördags morse bar det iväg till storstaden med alla roliga filurer på Jockes jobb, samt respektive.
Vi åkte självklart förstaklass med tåg. Gryma stolar måste jag säga. Man satt som en kung!
Framme i stor staden blev det schopping :) Jag handlade ett par leggins och en ny bh.
Senare på eftermiddagen blev det taxi till Restaurang Hasselbacken där vi åt tre rätters jätte smaskig middag. Mums!
Självklart blev det Hasselbackpotatis eftersom den ursprungligen kommer där ifrån.
Vid 19:30 var det dags att gå till Cirkus och se revyn Uggla, Rheborg, Ulveson.
Ojoj vad den var bra! Jag har inte skattat så mycket på länge.
 Dom hade oxå med fantastiska dansare och akrobater som var helt otroligt viga, duktiga att dansa och starka. Imponerande!
Efter revyn åkte vi til hotellet och tog några drinkar i baren....
Idag njöt vi av en grym hotell frukost.
Sedan taxi till centralstationen och tåg mot Örebro. Självklart i första klass:)
Tusen tack till Örebro Gasteknik som bjöd på hela kalaset!
Och tusen tack till alla roliga filurer som var med!
Jag hade en grymt roligt helg!


Min favorit Johan Rehborg. 
Fotot är tagit ur revyn.  

Kommentarer
Postat av: Therese

Låter som en riktig toppen helg! :D

2008-11-17 @ 07:55:36
URL: http://idatessan.blogg.se/
Postat av: KNOCK OUT

Tjo.

29 nov lirar mitt nystartade band KNOCK OUT på Nora Statt och jag räknar kallt med att du drar ihopp ett gäng och kommer.

MVH Peter Gräsberg

2008-11-19 @ 08:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0