Valborg!!

Vi var bjudna tll Jonathan och Tezzan i Gyttorp på party!
Det blev jag, Jocke, Kicki, Marcus, Mikael, Camilla och Emma kom en liten sväng efter vi varit och tittat på brasan.
Vi fick varm smörgåstårta, Mums mycket gott:)
Självklart var vi ute och tittade på brasan och raketerna.
Djävlar vilka raketer det var rikigt krut i dom! Väldig fint att se på:)
Sedan gick vi hem till Jonathan och Tezzan igen och partade.
Jag vart ganska trött framåt 12 tiden, eftersom jag hade jobbat 6-16.30 samma dag. Så då beställde jag en taxi som kom kl 1. Det var rikigt skönt att komma hem och få sova.
Självkart togs det många kort... hehe det gör det alltid när jag festar.
Här är några smakporv.


Mikael och Jonathan


Foxymaria....


Kicki och jag.....Såå fina.




Camilla och Tezzan. Puss på er mina godningar;)

Tack för en skojig fest Jonathan och Tezzan;)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Tack själv! :D Det är ni som gör festen rolig ;) Snygga kort haha!

2008-05-02 @ 18:33:25
URL: http://idatessan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0