Tre party brudar!

Vid 17 tiden i lördags gick jag ner till Camilla, det vankade party:)
Det var jag, Kicki och Camilla. Tre party brudar med andra ord.
Vi åkte först till Rhodos och käkad, rikigt gott. Mums Mums. Bra ide Kicki;)
Sedan åkte vi hem till Camilla och fixade i ordning oss.
Det sminkades, fixades hår, valdes kläder och självklart togs det kort:)
När vi alla tre var klara och var rikigt snygga drog vi in till Klaras, där vi dansade natten lång. Sååå roligt! 
Jag körde så det blev inge alkohol för min del. Skönt i söndags när man vakande och mådde bra.


EGO!!! Jag hehe


Camilla posar för mig....


Kicki dansar med stången:)

Tack för en rolig lördag mina snygga brundar;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0