Slö eller?

Usch jag känner mig slö. Fast jag har så ont så jag kan inte träna i alla fall.
I går tisdag var det tänkt att jag skulle simma.
Men jag hade sådan hemsk träningsvärk efter söndagens och måndagens träningar. Usch!
I måndags var jag på boxning. Jag fick då boxas med Eva som är ledaren....
Jag tog verkligen i allt jag hade under hela passet. Så det är väl inte så konstigt att man har ont.
Men samtidigt är det väldigt bra.
Man känner verkligen att man tränat, och nu så bygger musklerna upp sig och blir ännu större:)
Men imorgon måste jag träna får se vad det blir.
Beroende lite på vädret. Möjligen en spring runda.

I kväll ska jag med Tezzan och Camilla till Lindesberg. Vi ska titta på Tezzans syster Tanja som har avslutnings konsert. Hon går nämligen musik estet. Ska bli så kul att höra henne sjunga. Ryktet säger att hon är grym!


NJUT AV SOLEN NU NÄR DEN ÄNTLIGEN ÄR HÄR!

image122

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0