Skolresa!

Jag jobbar som personlig assisten åt en tjej som går i högstadiet.  
Eftersom jag har tysnadsplikt kan jag inte berätta så mycket om mitt jobb.
Igår måndags var vi på skolresa. Vi var till stora staden Stockholm och gick på Skansen.
Senast jag var på Skansen var när jag gick i årskurs 6. Det var länge länge sen, så det var kul att få åka dit igen.
Vi hade jätte trevligt, vädret var perfekt och vi såg många fina djur.
En perfekt dag på jobbet:)

image88
Allsång på Skansen! Gud vad litet det var. Det ser så stor ut på tv. Men det var verkligen jätte litet.


image87
En snygg grå säl ligger i solen och har det skönt. Den suckade x antal gånger när alla tog kort på den.
Tänk vad stora dom är....

Kommentarer
Postat av: Tessan

Men shit! Herregud det ser verkligen ut att vara pytte litet haha. Tänk va kameran ljuger ;)

2008-05-06 @ 19:52:08
URL: http://idatessan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0