Party helg med fina fina Camilla!

Vad skulle jag göra utan min älskade Camilla? Tusen tack för en jätte rolig helg:)
Det blev Frimis både i fredags och igår lördags. Jag kan lova att det känns i mina fötter!
Både jag och Camilla älskar att dansa så vi dansade nästan non stop både i fredags och igår lördags.
I fredags så var det student bal på övervåningen så det var massor av folk där med balklänningar och kostymer.  
Jag kände mig lite gammal, och fel klädd men det var roligt i alla fall.

Men igår lördags så var det premiär för nya Frimis! Dom har tydligen bytt ägare.
Och i går var det sååå himla mycket folk!!!
Kul men trångt på dansgolvet... Fast då fick jag dansa nära Camilla:)


Jag, tusen tack Tezzan för all hjälp med hår och smink.


Partybrudarna!




Fina fina Camilla, vad skulle jag göra utan dig???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0