Jag vann på Mix Megapol!


image97

Jo det är faktiskt sant jag var med på Mix Megapol idag och lyckades vinna Madonnas nya skiva Hard Candy! :)
Så här gick det till.
Jag låg och solade på balkongen, och lyssnade på Mix Megapol.
Då dom på radion sa att när man hör en Madonna klassiker, så skulle man ringa in. Om man lyckades vara samtal nr,1 så vann man Madonnas nya skiva Hard Candy!
Så jag la in nummret i min mobil och väntade.
Så kom Holiday med Madonna och jag ringde och tro det eller ej jag var samtal nr 1!!!!!!!! Hahah det var jätte roligt.
 Jag fick prata med Thomas Hindersson som var programledaren och super trevlig.
Han frågade vad jag gjorde, och berättade om mitt fina pris:)
Sen ringde han upp mig och tog min adress.
Gud vad rolig man lätt i radion:)

Tänk att det går allt att vinna! HAHA:)

image96
Thomas Hindersson! Den super trevliga programledaren som jag pratade med.



image98
Madonnas nys skiva Hard Candy som jag lyckades vinna!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Riktigt roligt haha :D Grattis!!!!

2008-05-12 @ 08:08:32
URL: http://idatessan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0