En ny härlig vecka

Måndag igen! En ny härlig vecka framför sig, nya möjligheter...
Jocke drar till Milano på onsdag och kommer hem på fredag natt.
Han ska på kurs den lilla räven... Varför får inte jag åka på kurs utomlands????

Som vanligt blir det att köra några svettiga pass den vecka oxå.
Så här ser veckan ut.

Måndag: Muskelmix
Tisdag: Vila
Onsdag: 50/50. Halva passet kondition och andra halvan styrka.
Torsdag: Step
Fredag: Möjligen en sväng till gymmet. Eller simma.
Lördag: Vila
Söndag: Afroaerobic och Yoga!

Snacka om bra avslutning både aerobic och yoga som jag älskar:)
Synd att det inte var någon boxning denna vecka. Men det blir nästa måndag:)

Börjar känna mig mer och mer redo för beach 2008! Haha...


Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag är sugen på att hänga med på torsdag oxå =) Eftersom det är step, det gillar jag!
På fredag slutar jag 14, hänger gärna med till gymmet då kanske =D

2008-05-19 @ 20:28:41
URL: http://idatessan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0