Vilken otrolig helg

Ojojoj vilken otroligt rolig helg:)
Party i 2 dagar med trevligt folk...Kan inte bli bättre.
Vädret kankse inte var det bästa men vad spellar det för roll?
Sammanlagt på partyt i fredags var vi 22 personer från när och fjäran.
Vi åt gott, sjöng och dansde natten lång.
På lördagen var det dags igen men det blev lite lungnare....

Jag har tagit sååå mycket skojiga bilder.
Låt bildrna tala för sig så förstår ni nur kul jag haft.




Jocke och Markus


Lååång bord!!


Den vackra stången


Thomas, jag och Camilla


Jag i Annikas glajer.. snyggt eller?


Thomas och Jocke sjunger och spelar


Snyggingen Fredde


Dans golvet!! Jag i rosa brillor... Grabbarna stippade lite:)


Bastu och bad på lördagen
Badpojkarna..


Testning av ny frilla till lördag kvällen.. vad tycks?


Fredde, Johan  röker vattenpipa...


Jag och underara Tezzan


Grillväder?
Jocke och Jonathan

Kommentarer
Postat av: Tessan

Haha gu vilka roliga bilder! :D Jag håller med denna helg är oförglömlig!!

2008-06-23 @ 20:34:15
URL: http://idatessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0