Nu kan jag det oxå....

Jaha en redig karl reder sig själv.... hmm
Låt mig säga en redig Maria reder sig själv!!
Igår var jag med min syster dotter Moa till Lindesberg. Hon skulle dit på ridskola så jag skjutsade hennne.
När vi skulle åka hem från ridskolan upptäckte vi att vi hade punktering.... hmmmm så vad göra???
Jo ner på alla fyra och byta däck. Något som jag aldrig tidigare gjort....
Det vissade sig att reservdäcket var lika stort som ett moped däck.... så då fick jag skjuts till däckverkstan i Linde.
Herre gud säger jag bara!!!! Har dom aldrig tidigare sett en tjej på däckverkstan förut??
Så fort vi kom dit kom 2 killar springades fram och var överdrivet trevliga och flörtiga.
Jag vet inte hur många blickar jag fick av alla mystiska karlar där... usch!!
Däcket blev i alla fall fixat och det var huvudsaken.
Sedan åkte vi fort därifrån..... Hoppas jag aldrig mer behöver åka dit!
Sedan tilbaka till bilen och skruvade fast däcket.  Blev kanon!!!

Tänk vad jag kan!!!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Va duktig du är! :D Var det nån snäll person som stanna som skjutsade dig? :)

2008-06-12 @ 11:01:58
URL: http://idatessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0