Studenten

Idag åkte jag, mamma och Rebeca till Västerås.
Min kusin Pierre tog studenten idag:)
Oj oj vilket kalas väder att ta studenten i. 26 grader varmt och solksken hela dagen, kanon!
Det var jätte kul att träffa all släkt som man inte sett på massor av år. Varför träffas man inte oftare???
Jag har lite svårt att förstå att min lilla kusin Pierre har tagit studenten idag. Han som alltid ha varit så liten...
Men jag fyller ju snart 25, så det är klart att alla andra också blir äldre.

Lite bilder från dagen.


Jag och Rebeca


Studenten Pierre och pappa Janne.


Pierre och han tjej Malin.


Pierres kusin Johannes tog oxå studenten idag och var med och firades.
Här är han med sin tjej Johanna.


Pierres lillasyster Ellinor och självklart min kusin oxå.
Nästa år är det hennes tur att ta studenten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0