Sjuk

Jaha då var det dags igen....
Förkyld, ont i helsen och feber. Usch jag blir tokig! Det var inte länge sen som jag var sjuk!
Inte kan man träna, man bör inte jobba men det gör jag i alla fall får bära eller brista. Usch!
En dag kvar sedan är jag ledig i helgen, då får jag försöka krya på mig.
Men det är inte kul att ligga i sängen en hel helg!

Om jag orkar och är frisk så finns det lite planer för helgen får se hur det blir.

Fredag kväll:
Gösnatten går av stapeln på Nora sjön. Jocke ska självklart vara med och fiska. Han vill ha med mig men vi får se hur det blir. Han har hotat mig med att jag ska få dricka öl:) Så det tåls att tänka på om man ska sitta på sjön halva natten och dricka....

Lördag:
Här finns det två alternativ.
1, Åker med pappa till Tierp och hälsa på hans bror Börje som är sjuk. Skulle verkigen vilja träffa honom. Men vet aldrig hur länge han finns kvar....
2, Åka till Ludvika på festival och bland annat titta på Pain!

Söndag:
Har inga direkta palner men om jag är hemma så skulle jag behöva städa.

Gode gud gör så att jag snart blir frisk!
Och att jag då blir frisk länge länge...

Kommentarer
Postat av: Tessan

Inge kul och vara sjuk heller, iknow! =) Hoppas du blir frisk snart! Puss!

2008-06-27 @ 07:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0