Schopping med Camilla

Idag sov jag jätte länge....
Men men är man ledig så är man.
Jag och Camilla åkte sedan ner på stora stade Nora vi gick runt och tittade på lite kläder, skor, väskor smink mm.
Självklart var det oxå ett besök hos Tezzan. ( Systemet ) Hehe nu kan midsommar komma!!
Jag handlade självjkart lite oxå.
Blev en t-shirt med Gustav kunde inte motså den.
Och så blev det en längre topp som var grym snygg.
Se efter så får ni se


Är han inte bara för snygg, Gustav!!


Assume The Attitude
Så står det längst bak nere på tröjan.


Den svarta långa toppen.
Ser kanske inte så snygg ut så här... men..

 
Titta vad fin den är på:)
Jag älskar huvan och uringningen:)



Tusen tack Camilla för en rolig dag;)



Kommentarer
Postat av: Tessan

Wow! va snygga kläderna var! =) Och huvtröjan vart riktigt snygg ;)

2008-06-18 @ 20:31:38
URL: http://idatessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0