Party med skolan....

I fredags var det avslutningsfest med Karlsängskolan.
Alltså den skolan som jag jobbat på som assistent.
Jag trode bara vi skulle äta och sen hem.
Ack vad jag misstog mig.
Vi samlades vid 18 tiden i personalrumet.
Där blev vi inblande i olika lag.
Jag hamnade i Team.
The Young and Innocnet
 Vi fick massor av olika uppgifter vi skulle lösa, bygga, och vi skulle även komma på ett framträdande som vi senare på kvällen skulle uppträda med.
Efter en timma bar det iväg till Åkerby herrgård där vi fick tre rätters middag.... var så där trode maten skulle vara godare....
Och så lekte vi och uppträde.
 Det slutade med att mitt lag kom näst sist..
Men men det gjorde inget vi hade i alla fall roligt.
Sedan var det dans natten lång.

Måste säga att det är roligt att se alla tok roliga och onyktra lärare som man en gång i tiden haft själv.
Ni skulle ha sett när  alla stod på dansgolvet och skakde rumpa....
Jag önskar att jag haft en filmkamera:)

Jag fick oxå presenter av Ewa.
En arbetskompis.
Jag fick Champange, ett änglaspel med häxor i och ett fint kort.
Tusen tack Ewa.
Eftersom tjejen som jag är assistent åt slutade nian i år så slutar jag att jobba på Karlsäng skolan...
Kommer att sakna Ewa jätte mycket.
Ewa är en av lärana som jag arbetat mest med.
Vi bara måste hålla kontakten.
Tusen Kramar till dig Ewa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0