Intensiva dagar

Känns som om allt händer just nu.
Allt på en och samma gång!!!
Ungefär så här ser mina dagar ut.

Torsdag
Jobba, skolavslutning i skolan.
Fixa en liten present åt Jocke som fyller år.
Sola
Baka
Städa.

Fredag
Jobba
Sola
Göra mig i ordning inför personalfesten som jag ska på, på kvällen.
Fredde kommer. Skojigt!

Lördag
Upp tidigt.
Åka till folketshus i Striberg.
Fixa i ordning inför festen. Vi ska fira Jocke som fyller 25.
Massor av släckt och vänner ska ficka.
Sedan hem och fortsätta festen.
Blir nog att titta på fotbollen oxå.
Sedan party tills vi däckar.

Söndag
Bakis
Städa
Sova


Skönt att man är ledig närsta vecka!!!!
Då ska jag njuta av solen om den vill visa sig då....

                                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0