Denna vecka vågar jag inte

Denna vecka vågar jag inte planera någon träning eftersom allt sprack sist.
+ Att jag är jätte förkyld. Och då ska man inte träna.¨
+ Att jag ska göra massor av andra saker på kvällarna.
Men om jag blir fiskt och hinner så ska jag i alla fall försöka träna på något sätt. Simma, gymmet eller springa.

Så här ser veckan ut.

Måndag
Jobbat.
Åkt till Örebro handlat present åt min kusin Pierre som tar studenten på torsdag.
Jonathan och Tezzan kom förbi en sväng. Vi fick alkohol av dom:) Dom har varit i Tallin i helgen så jag och Jocke fick jordgubbslikör typ. Mumsig värre. Tusen tack för den.

Tisdag
Jobba. Börjar kl 06:00 Usch!!!
Följa med min syster dotter Moa och rida i Lindesberg.
Sedan hem till syrran på Tupperware party.
Sen sova kommer vara trött.

Onsdag
Jobba.
Hänga med Camilla till Örebro.
Handla present till Kicki.
Försöka välja kläder till torsdag.

Torsdag
LEDIG!!!!
Åka till Västerås och fira min kusin Pierre som tar studenten.
Ska bli kul att träffa all släkt.

Fredag
Jobba.
Möjligen gå ut och åta något gott på kvällen.

Lördag
Om jag är frisk så ska jag träna på något sätt.
På kvällen blir det Frimis!

Söndag
Sova länge länge.....
Njuta av solen, om det är fin då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0