Två jobb

Nu vet jag hur det känns att ha två jobb......
Förre veckan var den intensivaste veckan på länge!
Jag jobbade som vanligt mån-tor på mitt vanliga jobb mellan kl 7-14.
Sedan när jag slutat där var det direkt till nästa........ Loppisen!
Jag och hela min familj hade Loppis i syrrans garage förra veckan.
Det gick jätte bra vi känade en hacka, men man var ganska död när man kom hem sent varje kväll och sedan upp igen tidigt.
Saken hör tll den oxå att jag fortfarnade är lite sjuk.
Ont i halsen och hostar hela tiden...
Usch! När ska man bli frisk?
Det är därför jag inte kunnat bloggat på länge.
Har haft häcken full!
Men nu så ska det ordna upp sig.


Som sakt var hela familjen var med och jobbade på loppisen.
Även Rebeca!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0