Sol, sommar och skiv tips

Nu är man hemma i Nora igen. Efter tre sköna dagar vid sommarstugan.
Var rikigt nice idag. Låg och solade nästan hela dagen. Var ute på sjön en sväng och paddlade. Och självklart badade jag massor... Gudars vad skönt det var!
Min far och min farmor kom upp till sommarstugan på kvällskvisten. Var trevligt.
Farsgubben badade faktiskt!
Sedan åkte jag med dom hem till Nora.
I morgon blir det att packa och packa.
Jag ska nämligen åka bort med jobbet på fredag och vara borta i en vecka.... Känns så där men det blir säkert bra.
Så under nästa vecka blir det svårt att blogga.
Men jag får uppdatera er när jag kommer hem.

Måste tipsa om en skiva.
Om man gillar dunka dunka så är denna skiva ett måste!
Summer Dance Mania 2008
Tusen tack Jocke för denna skiva:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0