SEMESTER!!

Kom hem i torsdags med jobbet ifrån Stockholm.
Var okej i stor staden men alltid lika skönt att komma hem till trygga lilla Nora.
Gud vad skönt att du var med Ingrid! Love you;) Vad skulle jag göra utan dig?

Det bästa av allt var när jag slutade i torsdags kväll så gick jag på Semeter!!!!

Nu är man ledig i två hela veckor:)

Semeter planeringen:

V.30
Måndagen den 21/7
Åka till Jönköping eller rättare sakt Hok som ligger några mil söder om Jönköping.
Jag och Jocke ska åka dit med mor och fars husvagn. Haha man blir svensons igen precis som när man var liten.
Volvo och husvagn:) Men jag gillar det, jag är nästan uppvuxen i husvagn så jag är van.
Väl nere i Hok så ska vi träffa massa kompisar till Jocke som är från OG Såtenäs ( Hundklubb )
Alla kompisarna ska tävla i Internationelt SM med sina hundar. Vi har våran favorit hund som vi tror tar hem hela skiten!
Ricci!! Voho!!! Du är bäst kommer vinna lätt bruden.
Ska bli kul att se alla duktiga hundar har aldig förr varit på någon sådan tävling.
Vi kommer åka hem på torsdag från Hok.  Så jag får se hur mycket jag hinner blogga under dessa dagar.

Fredag den 25/7
Tvätta efter resan och baka baka och baka. Gissa varför?
Jag fyller år på lördag!!! Voho!!! Hela 25 år blir tösen.

Lördag den 26/7
Party Party Party Party!!!!!!
GRATTIS GARTTIS JAG FYLLER 25!!!!!!!!!!!

Söndagen den 27/7
Antagligen städa, städa och städa. Hoppas bara inte att man blir bakis....

V.31
Får åtrerkomma med lite planering.
Blir nog Stockholm i några dagar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0