Förra veckan

Förra veckan så kronglade min blogg....
Så därför har jag inte kunnat bloggat.
Men nu så funkar det igen:)
Så det är bara att köra på igen.

Förra veckan såg ut så här.

Måndag
Jobbade. Åkte sedan till Sussie och Håkan vi rensade efter Loppisen. Gjorde inte så mycket mer. Det regnade ju hela dagen. Var inget vidare.

Tisdag
Var ledig:)
Var med mor och far till Örebro. Var på Ikea och Marieberg. Fick visa mor och far den nya avdelningen dom håller på att bygga. Till hösten ska det vara 110 butiker. Coolt!! Det var ganska mycket rea överallt så jag passade på att schoppa en del:) ( Bilder finns längst ner)
På kvällen åkte jag och Jocke till Striberg till mor och far. Vi grillade korv drack gott och så kom syster Susanne och Håkan förbi. Vi spelade Chicago som jag överlägset vann! Lucky me!!!

Onsdag
Hehe ledig igen:)
Var med Camilla till blåsut. ( Ett bad ställe här i Nora)
Tänkte att man skulle få lite sol, värme och kankse få titta på några fina pojkar....
Men men fina pojkar var bara att glömma. Men sol, värme och trevligt sällskp hade jag. Så man ska inte klaga.
På kvällen åkte jag, Jocke och Camilla till Kloten.
Tezzan, Jonathan, Marcus och Fredde var där. Vi bastade och badade. Usch vad det var kallt! Var bara 15 gader i vattnet. Tur att man hade nära till bastun.

Torsdag
Åter igen ledig.
Tur det. Måde dåligt större delen av dagen, så var mest hemma och vilade.
Jag bakade på kvällen. Man fyller ju snart 25 så man måste börja förberda inför det stora kalaset:) Party Party!!!

Fredag
Ja vad ska man säga..... Jobbade, jobbade och jobbade hela dagen.

Lördag
Jobbade till 16:00 sedan bar det iväg till Kopparberg. Svärfar skulle firas. Vi åt grillat och hade det rikigt trevligt. Jag var chafför och körde sedan hem mitt i natten.

Söndag
Var en sväng till farmor. Åkte sedan till Örebro och skrev ut lite papper på Jockes jobb.
Käkade sedan stenugnsbakad pizza! Mumsig som tusan var det.
När vi kom hem till Nora åkte vi till Sussie och Håkan och hämtade en bil som jag ska ha i några dagar. Sedan åkte vi till Gyttorp, till Tezzan och Jonathan. Tezzan klippte Jocke och färgade mitt hår. Hon färgade underhåret rött. Eller ja det blev mörk rött. Men det blev såå tjusigt. Tusen tack Tezzan. Love You!



Tisdagens inhandling



Nya byxor.
Gillar att det är snörnig ner till.
Blir bra att ha på obbet.
Halv priset var det på dom oxå:)


Två tubtoppar från Gina.
Älskar färgerna.
Och så kostade dom bara 50 kr/st så jag köpte två:)


En grå topp.
Gillar att det är resår nertill.
Den var det inte rea på men vad tusan den var prisvärd.


Självklart bliv det lite nya smycken.
Var halva priset på Ur och penn.
Kunde bara inte motstå.

Nya Örhängen + Halsband.
Jag har ganska mycket patry smycken.
Så idag blev det lite mer vardags smycken.
Jag är mycket nöjd.










Kommentarer
Postat av: Tessan

Gu va du shoppade massa fint! ^^

2008-07-14 @ 19:47:09
URL: http://idatessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0