Schäffer SM

Jag har haft fullt upp. Har fyllt år och knappt varit hemma. Är i oförsig inte hemma nu heller. Befinner mig just nu i Kloten i sommarstugan.

Men förra veckan var jag och Jocke till Skillingaryd och tittade på Shäffer SM.
Hundarna tävlar i tre olika grenar spår, lydnad och skydd.
Var jätte kul att se dessa maskiner till djur.
Satan i gatan vilka hundar, var det värsta jag sett!
Helt otroligt!!!!
Jag träffade roliga, tokiga, knasiga, skumma, häftiga männiksor. Alla katigorier.
Var jätte kul att få en inblick i hundfolket och hundvärlden.
Våra favoriter Janne med Ricci kom tvåa!
Så de blev utagna till VM laget!
Fatta vad häftigt jag känner den hunden som är näst bäst i Sverige!!!
Ricci fick flest poäng av alla i skydd, så hon är bäst i Sverige på skydd:) Häftigt!!!
Man blev inte något sugen på att skaffa hund när man i tre dagar såg så himmla söta valpar.
Får se vad som händer i framtiden.

Alla hunda och förare


Man måste stretcha efter tävlingarna
Ricci och Janne


En stålt Ricci med medalj, bukla och champange:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0