Noradagarna!

I helgen har det vara Nora dagarna här i Nora. = FEST!
Bröderna Lövgren och storebror Fredrik kom i fredags och festade med oss 2 dagar!
 Mycket mycket skoj:)
Både i fredags och lördags hade min gulliga syster Susanne och hennes kille Håkan förfest, sedan var det myrstig upp till torget!
Gudars vad roligt det var!
I fredags spelade Björn Rosenström!
Han var bra och skaplig att titta på:)
Senare på kvällen spelade ett band som heter Pumpbolaget.
Ett coverband som spelade hårdrock!
Gammla godingar:) Nice!

 I lördags spelade Rongedal!
Haha trode dom skulle vara kassa.
Men kan ni tänka er. Dom var rätt ok.
Jag passade på att bugga lite med pappa och Jocke.
 Ojoj vad jag kunnde! Dancing queen:)
Jag och Camilla drog sedan in på discot en sväng och skakade rumpa.
Där inne träffade vi Camillas bror och lite polare till han.
Blev bjuden på en grog men spilde ut den:(
Det var i alla fall skoj att skaka rumpa och umgås med trevligt folk!
Senare framåt timmarna spelade The Poodels!
Gudars vad dom var bra!
 Jag trängde mig in bland publiken, hoppade och skrek i ca en timma!
Ojoj vad roligt det var!
Han som sjunger i bandet är inte så tokig;)

Så i går när vi vakande mådde de felsta som de förtjänade!
Vi slappade hela dagen, tittad på film!
Åkte till Rusakula och visade grabbsen utsikten över Närke.
Sedan till Örebro och mumsade Max!
Bakis mat... Men det var fint.

Tusen tacka alla underbar vänner som gjorde denna helg så himmla skoj!
Nu är det bara ett år kvar till nästa Noradagarna....


Marcus, Fredde, Fredrik och Jonathan på förfest.


Björn Rosenström:)


Jag, stylade och klar!


The Poodles!!!!!!!!!


Söndag morgon.....
Fredde och Jocke.


Fredde vid utsiken i Rusakula.



Kommentarer
Postat av: Tessan

Ja jävlar!! :D Vilken rolig helg!! Haha. Och som du sa, man mådde dom man förtjäna :P

2008-07-07 @ 21:09:00
URL: http://idatessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0