Min första semester dag var underbar

I fredags var en trevlig dag:)

Därför
* Min första dag på semester!
* Var och schoppade med Camilla i Örebro.
* Köpte en ny klänning och nya skor.
* Var och hälsade på Kicki i hennes fiske affär. Mycket trevligt.
* Jag, Camilla, Kicki och Tezzan hade förfest hemma hos mig.
* Framåt 22 tiden åkte jag, Kicki och Camilla in til Harrys i Örebro.
* Skakade rumpa i ungefär 4 timmar,

Går inte att ha en bättre semeter dag!

Tusen tack mina underbara bitchar för en trevlig dag och skojig kväll på Harrys!
Tusen tack till Tezzan som ofrade några timmar på att göra oss vackra.
Vad skulle vi göra utan dig????


Kicki, jag och Camilla.
Vilka brudar, mums:)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Mmmm Habba Habba :D

2008-07-21 @ 08:04:29
URL: http://idatessan.blogg.se/
Postat av: kicki

haha vilka foxy ladys hihi

2008-07-21 @ 11:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0