Denna veckan...

Denna veckan börjar med ledig dag:)
I morse när jag vakande så gick jag ut och gick i 45 minuter med mina stavar!
Måste komma igång igen med träningen man tappar så fort.
Sedan hem, duscha och sedan ner på stan en svägen. Gjorde en hemlig sak som jag än inte kan berätta om...
Åkte till Sussie och Håkan och lånade en väska. Sedan till frarmor och fick mat. Tur att framor tar hand om min när inte Jocke är hemma.  Och nu ikväll ska jag packa. 
 
I morgon ska jag nämligen åka till Stockholm med mitt jobb.
Vi ska vara där till torsdag. Bo på hotell och grejer. Blir fint förutom att man jobbar dygnet runt!!!

På torsdag kommer vi hem och då går jag på en efterlängtatd SEMESTER!!!!!!
Ska bli underbart skönt att vara ledig i två veckor.
Får se var det bär av. I alla fall Jönköping i några dagar.

På fredag blir det utgång med Camilla och Kicki:) Gudar vad jag längtar. Skaka rumpa!!!
Blir Klaras eftersom Frimis ökat åldergränsen... Dumt gjort!!

Sen på lördag kankse det blir en sväng till parken här i Nora. Rockfolket ska ha något party.
Vi får se hur det blir. Då har man ju semeter så man har ju tid på sig att bestämma sig :)



Kommentarer
Postat av: Tessan

Hemlig grej!!!??? Nu vart jag ju jätte nyfiken! :D

2008-07-14 @ 19:47:47
URL: http://idatessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0