Åkte ring

I går var jag och Jocke på Nora sjön nästa hela dagen och åkte ring och solade. Var typ andra gången i mitt liv som jag åkte så i början kännde jag mig lite osäker. Men det gick bättre och bättre och Jocke körde fortare och fortare ända tills jag ramlade av och slog i vattnet  ungefär som när man kastar macka. Gudars vad ont vatten kan göra!
Men samtidigt är det så himmla kul så man vill bara mer och mer och mer....
I morse när jag vakande hade ont ungefär överallt. Men det var det värt för det är så himmla kul att åka ring!

I går kväll åkte vi upp till sommarstugan i Kloten, där jag befinner mig nu. Men på vägen hit så stanade vi till vid Uskavi och spelade minigolf. Jag pappa och Jocke. Syrrans dotter Moa var oxå med men tittade bara på.
Jag trode verkligen att jag skulle få stor stryk. Men kan ni tänka er. Första varvet vi spelade så segarade farsgubben. Men bara med ett slag. Så jag kom två och Jocke sist. Men så spelade vi ett varv till och då vann jag!!!!
Woho Girl Power


Idag har vi njutit av sol och värme här i Kloten. Var till Smedjebacken och Ludvika en sväng och nu är det dags för grillning. Ska bli mums:)
I morgon kväll bär det av hemmåt:( Ska ju börja jobba på fredag..... Usch känner inte för det! Men jag jobbar i en vecka sen semeter en vecka till. Så det är skönt. Då har man något att se fram emot.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0