25 års dagen!

Vaknade av solen! Kan inte bli bättre på min stora dag:)
Kan inte fatta att jag är 25? Vad tiden går fort.

Jag hade kalas i syster yster Sussie och hennes kille Håkans hus. Tusen tack för lånet av huset. Puss på er.

Vi fixade långbord på virandan där det var 500 grader varmt! Men jag tror att gästerna trivdes ändå.

Jag fick så mycket fint.
* Rosor och en skiva av Jocke.
* Kul låda med massor av bra ha saker av Sussie och Håkan. I lådan låg oxå en snygg tröja och snygga trosor.
* Pengar
* Ännu mer blommor
* Present kort på smycken på 2500 kr!!!! Jippi!!! Nu ska här schoppas smycken!
* Av mina undrbara vänner fick jag, oxå en låda med massor av roligt. Kondom, spelen Jag har aldrig och Sanning och Konsikvens. Och ett sex spel med Kamasutra ställningar!!! Haha vilka ställningar det finns:)
Jag fixå oxå ett jätte fint träd att hänga på väggen som man ska hänga halsband på. Svårt att förklara med gudars vad fint det var!!

Tusen tack alla för de fina presenterna!

På kvällen fortsatte partyt och Camilla och hennes nya kille Erik kom och partade med oss. Mycket trevligt.
Vi åt gott spelade Jag har aldrig och festade tills sena natten. Mycket mycket roligt.

Var en underbar födelsedag med sol, trevligt sällskap, god mat och mycket fina presnter. Vad mer kan man önska sig?

Bilder från partyt kommer att komma.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Va roligt och höra att du vart nöjd med allt!! ^^

Jag hade skit kul! :D

2008-07-30 @ 09:50:26
URL: http://idatessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0