Epilator, Torteringsverktyg??

Jag fick en Epilator av Jocke i julklapp...
Tusen tack eftersom jag önskat mig en. 
 En epilator är en grej som rycker upp hår  (tex på benne)  med rötter och hela köret.
Det står att man kan använda den på
Benen
Under armarna
Bikinilinjen
Jag förstod så klart att det kunde göra lite ont...
Men kunde aldrig i min vildaste fantasi föreställa mig att det skulle göra så DJÄVLA ONT!
Jag testade för några dagar sedan under armarna... Herre gud vad ont det gjorde!!!
Kunde inte göra klart det.
I går körde jag på benen..Och FY FAN känndes som om någon skar i mina ben!!
Okej håret växer inte ut lika fort som när man rakar, men är det värt det???
Ska man vara fin får man lida pin!
Stämmer verkligen...


                    Torteringsverktyg?

Kommentarer
Postat av: Carro

Ett tips är att inte använda den på det tredje området... :)

2008-12-31 @ 12:12:17
URL: http://carrobondmora.blogg.se/
Postat av: Tessan

Torteringsverktyg på högsta nivå!! Aj aj! :D

2008-12-31 @ 12:57:51
URL: http://idatessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0