Äntligen Helg! ( I alla fall för min del:)

Då var fyra långa och hårda arbets dagar slut. Och nu blickar vi mot helg och tre dagars ledigt.

Ahhh vad skönt!!!!

I morgon ska jag dejta syrrans dotter. Vi ska käka pizza sedan åka karusell, för marken börjar här i Nora i morgon.
Ska bli skoj, bara man inte kräks efter alla karuseller...
Senare på kvällen kommer mina underbara och alldeles gryma bitchar Kicki, Tezzan och Camilla:)
Blir förfest hos mig sedan utgång!!!
 Harrys i Örebro kommer vara osäkert i morgon kväll.
Gudars vad kul att alla kunde hänga med.
Kommer bli en oförglömlig kväll.

På lördag blir det marken på dagen. ( Om jag inte är bakis... )
Ska strosa runt med syster yster. Hon ska nämligen få en brevlåda av mig. Det är hennes 35 år present från mig och Jocke.
Senare på kvällen blir det åter igen utgång:) Det årliga marken discot går av stapeln och det vill man inte missa. Hoppas att det blir mycket folk.

På söndag kommer man nog må så där...... Men om jag mår bra blir det nog marken en dag till:)
Annars blir det min, säng, en hink och en bra film som blir mitt sällskap på söndag.



Marken i helgen:) Med tre små gummor....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0