Rickard 30 År!

Och så vaknade jag lördagen den 9 augusi och hade planer på en rolig och festlig dag,
Så här vart det.
Kl. 14:00 var det kalas i Stribergs folketshus. Men släckt och vänner.
Fick smörgåstårta och massor av annat gott:)
Tusen tack Rickard för det goda fikat.
Av Jocke och min Håkan och Sussie fick han presentkort på tatuering, och han blev väldans glad så det var lyckat.
Jag passade på att leka lite med mina syskonbarn:) Alltid lika kul.

Men det som var bäst med hela kalaset var att jag fick träffa min farbror Börje.
Han har jag inte sett på länge länge... Eftersom han varit sjuk länge länge och varit nära att lämna oss.
Jag vart varm hela jag när jag såg honom.
Tänk att han var över till andra sidan men vände tillbaka till oss.
Jag finner inga ord hur tacksam jag.


Lite bilder från kalaset


Rebeca dansar för moster:) Söthöna där.



Lite folk på kalaset.
Min farmor. Min pappa. Min älskade farbror Börje och Börjes fru Kisti.





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0