Oj oj oj

Herre gud vad tiden går fort!!!

Jag hinner inget annat än jobba känns det som,
Hinner inte änns blogga.

Mina dagar ser ut så här.
* Upp kl 05:00
* Jobba till 16 tiden
* Hem laga mat umgås med Jocke, träna, sova.

 
Förutom att jag jobbar och jobbar och jobbar så är allt bara fint.

I fredags var jag och Jocke på bio premiären av Arn Riket vid vägens slut.
Oj oj vilka bra filmer. GÅ OCH SE DEN!!!!

I lördags var vi till Västerås tittade på Janne som tävlade med sin schäffer Ricci.
Grym vove måste jag säga!

I går söndags tog jag först en lång promenad i det sköna vädret och på eftermiddagen städade vi.
På kvällen åkte vi med mor och far och spelade mini golf. Gick inget vidar men men kul var det i alla fall:)

Till helgen vankas det Marken här i Nora ska bli skoj:) Party party!!!






Till alla er som inte sett Arn filmerna kan jag varmt rekomendera dom.
Grymt bra filmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0