Atombomsfest...... FY FAN!!!

På kvällen var vi bjudna till Rickard igen på fest:)
Mycket trevligt tänkte jag och åkte dit men Jocke och Sussie.
Vi sjöng Sing Star som var jätte kul men jätte svårt.
Vi umgicks och hade trevligt ända tills ATOMBOBEN släptes!

Igentligen vet jag inte hur jag ska beskriva allt för helt plötsligt kändes det som om någon satt en kniv i mitt hjärta och vred om 200 varv.
Jag blev anklagad för att vara otrogen med en kille på festen.
Jag fattade ingenting av vad som hände.
Försökte lyssna försökte förstå vad alla skrek om.
Hallå vad är det som händer????????
Fick den ena utskällningen efter den andra.
Ända tills jag började förstå vad det hela handla om.
Från det att jag satt min fot på festen var det en kille som var på mig hela tiden.
Medans jag bara paratade med honom och gjorde ABSOLUT INGENTING som man kan realera till att vara otrogen.
Han skickar även ett sms till mig där det stod att han vill ha mig.
Medans jag säger, okej men det går inte jag älskar Jocke och är tillsammans med han.
Hans tjej blir då svartjuk och rikigt förbannad.
Tjejen lurar i alla på festen att jag är värsta horan som har gjort både det ena och det andra med hennes kille.
Så alla på festen är rikigt förbannade på mig.
Inte minst sakt Jocke.
 Men hallå vad har jag gjort för fel??????
Inse att det är han som vill INTE JAG!!!!!
Att bli anklagd för något sådant och samtidigt ha alla emot sig är mint sakt obehagligt.
Försökte förklara försökte få Jocke att förstå att jag inte gjort något. 
Kände mig just då ensamast i hela världen
Ända tills min syster Sussie kom och körde hem oss.
Hon var den enda som verkligen trode på mig.
Tack så mycket till er andra som verkar tror att jag är en hora!
Herre gud säger jag bara.
Ni känner inte mig!!!!!!

Tusen tack för att du finns min ängel till syster Susanne.
Älskar dig skulle inte klara mig utan dig.


Kommentarer
Postat av: Tessan

Tråkigt att det blev sådär =( Lyssna inte på dom andra! Det är dom som är idioter! Puss på dig gummsan!

2008-08-12 @ 21:21:58
URL: http://idatessan.blogg.se/
Postat av: Jocke

Jag tror på dig! Älskar dig!

2008-08-25 @ 22:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0