Borta bra men hemma bäst

En veckas arbete är avklarat!
Gud vad skönt att komma hem till
Min egen säng
Min egen toa
Min egna dusch
Men framförallt  att komma hem till Jocke. Ska bli Nice att ha en vecka semester tillsammans. Ser jag fram emot.
Men det har verkligen varit kul att jobba.
Jag har träffar mycket mycket trevliga och roliga människor, gjort skoj saker och lärt mig en del nya saker, så man ska väl inte klaga.
Men borta bra och hemma bäst så är det bara.

I kväll ska jag bara ta det lungt med min goding. Äta något gott mysa och ha det bra:)

I  morgon lördag blir det 30 årsfest hela dagen lång. Syrrans kille Rickard fyller 30! Det ska firas det!!! Party Pary:)

Sedan på söndag får vi se vad som händer.... Beror lite på hur man mår....

Trevlig helg alla bloggers;)


Kommentarer
Postat av: Tessan

Kul att du är hemma igen! :D Har saknat dig!!

2008-08-08 @ 19:27:02
URL: http://idatessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0