Yoga

I söndags gjorde jag något skoj. Jag och Kicki var på Yoga:) Jag har bara kört Yoga någon gång förut. Det var mycket roligare än pilates tyckte jag.
Det är mystikst med Yoga f ör man blir trött på ett konstigt sätt, typ inne i kroppen. I muskler som man inte trode att man hade. Det är i alla fall rikigt kul att försöka slå knut på sig själv.
I går ( måndags ) hade jag världens träningsvärk efter Yogan men jag tränade ändå på kvällen. Körde ett pass som heter Muskelmix. Där man kör allt från sittups, hantlar, benböj osv. Skoj var det och extar kul att träna med Kicki och Camilla:) Så idag mår jag mycket bättre i kroppen. Ingen träningsvärk kvar. SKÖNT!!!

image43

Riktig så här vig och smidig är jag inte än. Men om jag får hålla på att Yoga i några år så....
Observera hennes kropp:) I like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0