Ute kväll och 100 nya kort!

Lördag kvällen blev mycket rolig.
Tezzan och Jonathan kom till oss vi spelade Chichago som jag vann båda gångerna:) Haha!
Sedan snygga Tezzan till mig med smink och hår, blev såååå snygg! Tusen tack Tezzan! Love You.
När jag var klart så började vi ta massor med rolig kort på oss:)
Förra helgen raderade jag alla mina kort i min telefon av misstag så nu ville jag ha lite nytt.
Resultatet blev ca 100 nya kort.. Haha
Framåt 23 tiden kom min kära syster Susanne och hämatde oss och skjutsade ner oss till puben där vi lyssnade på något hårdrocksband, drack alkohol och umgicks med Dicken. En hel skön kille....
För en gångs skull var det relativt mycket folk ute i lilla Nora, skoj!


Tezzan och jag!


Jag...                                           


Jocke in sin nya schal, mycket fint;)


Haha när man dricker så rinner det ofta rakt igenom...
Jag lovar att det är mina händer ni ser i mitt knä och inte en ..... även om det ser ut som det... Haha








Kommentarer
Postat av: dookie

haha! sista bilden ^^

2008-04-27 @ 21:05:13
URL: http://dookie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0