Träning, träning och träningsvärk.....

I går var jag och Tessan på ett träningspass som heter 50/50, då kör man halva tiden kondition och halva tiden styrka. Det var skoj men varmt. Kändes som om det var 100 grader när vi kom och typ 700 när det var slut. Men det är bra att svetas:) Kul att Tessan var med. Hoppas du bli med fler gånger:)
Idag har jag varit ledig:) Underbart skönt tog en rikig sov morgon, sen har jag städat och varit på en liten promenad i det fina vädret.
Gick till syrran och hoppade studsmatta i solen:) Det är rikigt skoj, men jobbigt i längden.
Nu i kväll har jag och Kicki varit och boxas. Lika varm idag som igår. ( Samma lokal )
Men gud var skoj vi hade. Älskar att träna med Kicki, man skrattar hela tiden:)
Jag har lite träningsvärk i mina ben sen igår, får se om det är bättre i morgon eller så kankse det är värre efter boxningen.


image58

Det är alltid lika kul att boxas man får ut sina aggressioner... Hehe


Kommentarer
Postat av: Tessan

Ja det var riktigt kul! :D Men jag fick lite träningsvärk i benen ja med haha. Men det är bra då känns det att man har tränat ^^

2008-04-25 @ 08:19:09
URL: http://idatessan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0