Schopping

I lördags tog jag och Jocke en riktig sov morgon... såååå skönt.
När vi äntligen orkade ta oss ur sängen så åkte vi in till Örebro och Marieberg.
Där jag köpte lite kläder och ett par nya solglasögon.
 Jag hittade ett par skit snygga skor men de kostade 700 kr så jag tyckte de var lite dyra.
Jag flörtade lite med min pappa, tänkte om han kunde bidra med en slant till skorna men det funkade inge vidare tyvärr.
Jocke köpte en jätte snygg skjorta och ett par dyra men snygga Levis jeans.
Sen åkta vi och käkade på Sibylla. Klart mycket godare än både Mcdonalds och Max.
Jag älskar hamburgare. 

 
           
Dessa brilor köpte jag igår. Vad tycks? Jag gillar dom:)



Dessa brilor köpte jag för några veckor sedan, också snygga tycker jag.
Men jag tror jag gillar dom andra bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0